Denne bloggen er flyttet

søndag 31. mai 2009

Til mine medbloggere:

Tusen takk for alle invitasjonene jeg har fått til deres lukkede blogger. Beklager at jeg ikke har sendt dere noen epostadresse slik at jeg kan lese bloggene deres, men jeg er som nevnt flere ganger i denne bloggen paranoid så jeg tørr ikke gi bort epost adressen min til noen jeg aldri har sett i virkeligheten *blush*

Ellers TUSEN TUSEN TAKK for alle kommentarene jeg har fått, jeg vet dette høres klisje ut; men de betyr faktisk veldig mye for meg. Så tusen tusen takk! Og unnskyld for at jeg ikke er like flink til å kommentere på blogginnleggene deres og som nevnt for at jeg er for paranoid til å sende dere eposten min. Men til dere som har åpne blogger vil jeg at dere skal vite at jeg faktisk leser hvert eneste innlegg dere legger ut :)

2 kommentarer:

Java sa...

Heihei =) Fant endelig bloggen din etter å ha søkt på allslags greier på google ^_^
Vet ikke om du husker meg, men jeg møtte deg på torsdag ;) Var stille og kjip, hehe:P

Skulle spørre om msn din, men du vil vel kanskje ikke gi den, ihvertfall ikke her, så kanskje jeg skal la være ^_^

Meg sa...

Selvsagt husker jeg deg ^^
Nei tørr nok ikke å gi fra meg msn'en min her, men du skal nok få den en gang ^^

Hyggelig å se deg her ^^