Denne bloggen er flyttet

mandag 18. mai 2009

Nei, nei, nei, nei!!!

Hvorfor i granskauen fortalte jeg akkurat den personen at jeg hører stemmer....
Nå kommer sikkert alle til å få vite det samtidig som jeg kommer til å bli gjort narr av når jeg ikke er der....
Hvorfor kan du ikke bare lære deg å holde KJEFT?!
Jeg vet ikke...
Ting er ikke alltid så lett personen meg om sine spisevansker så da følte jeg at jeg måtte gi noe tilbake. Jeg vet at jeg ikke behøvde det, men jeg følte det bare...
JAHA!? SÅ siden personen FORTALTE deg om SINE PROBLEMER så MÅTTE du ut med at du er ANNELEDES??? Nå kommer de til å LE bak ryggen din hver gang du går forbi! De kommer til å MOBBE deg!
Men... Det er ikke så lett...
NEI det er det IKKE! Men du har FANDEN MEG ikke gjort det lettere for deg selv HELLER!!!!
Nei, jeg vet det...

1 kommentar:

Ce sa...

Off...så slitsomt :/
Sender deg en klem <3
Håper det ordner deg..