Denne bloggen er flyttet

mandag 13. juli 2009

En liten oppdatering

Akkurat nå er jeg på ferie så derfor er jeg ikke så flink til å skrive her. Jeg har heller ikke vært verdens beste til å kommentere de siste ukene noe dere sikkert har merket.

Uansett: Jeg har tatt to antipsykotiske uka; en på mandag (06.07.2009) og en på tirsdag (07.06.2009).

Ellers har jeg ekprimentert en del med hvor grensene mine går denne uke i forhold til hvor lenge jeg kan være sammen med andre folk når jeg er helt ødelagt og når jeg føler meg litt bedre. Og jeg føler at jeg har lært litt mer om meg selv denne uka selv om det har vært veldig hardt og slitsomt. Så i dag har jeg bare slappet av sammen med bestevennen min noe som har vært veldig deilig.

Ellers glemte jeg å ta en antidepressive i dag så nå har jeg bestemt meg for å slutte. Og siden dette er slutten på en uke hvor jeg har lært mye om meg selv tror jeg det skal gå greit. Egentlig passer det meg aldri å slutte. Men jeg vil så gjerne vite hvordan jeg fungerer uten antidepressive akkurat nå. Fungerer det ikke får jeg bare begynne på dem igjen. Men som jeg har nevnt her i bloggen tidligere hater jeg å gå på medisiner, men det betyr likevel ikke at de ikke fungerer for det gjør de jo faktisk uansett om jeg vil gå på dem eller ikke.

Uansett: Ønsk meg lykke til!

Og god sommer til alle sammen!


BEMERK: Jeg har trappet sakte, men sikkert ned på antidepressive siden jul. Medisiner som dette skal IKKE kuttes brått!





3 kommentarer:

Ce sa...

Lykke til :)
Og kos deg på ferie :)

E sa...

Lykke til!

Meg sa...

Tusen takk!